söndag, januari 12, 2014

12. HEPP! DAGENS TV-TIPS

Jag tänker mig att det ändå var meningen att man skulle ge ETT tv-tips, hur ska det gå till? Hur? HUR???

När man är en sådan tv-nörd som jag är, eller rättare sagt tv-seriesnörd, hur ska jag kunna välja ett tips av alla jag följer?

Några går ju bort förstås, dem där skäms-serierna som jag totalfastnat i, och sedan finns ju förstås andra saker att tipsa om som också är på teven, men som inte är traditionella tv-serier, som typ På spåret och så. 

Men om jag ska välja en som jag inte skäms för och som är sevärd så är det New Girl, av Elizabeth Meriwether och med b.la. Zooey Deschanel och Jake Johnson. 

Rolig, lättsmält 20-minutersserie. 


Okej, jag tipsar om två, kan ej låta bli. 

Parenthood, rolig, ledsam, dramatisk och underhållande, du kommer inte ångra dig om du börjar titta på denna serie! 

Så nu ska jag sluta!